Knowledge grows together with us

Функции на дирекция „Електронни обучения и информационни ресурси”:

 

1. планира, организира и отговаря за електронното обучение на лицата по чл. 249, ал.1 от Закона за съдебната власт;

2. провежда обучения на обучители за нуждите на курсовете по т. 1; 

3. планира и организира приложни изследвания и анализ на практики в областта на правосъдието;

4. планира нуждите и предлага временни преподаватели за обученията по т. 1; 

5. събира статистически данни и извършва анализ и оценка на дейностите по т. 1-3;

6. организира и отговаря за дейността по проучване на нуждите от обучение;

7. организира подготовката и публикуването на учебни материали за нуждите на обученията по т. 1 и 2;

8. изготвя и съхранява документацията по т. 1- 4;

9. осъществява дейността на специализиран библиотечен фонд, поддържа електронен библиотечен каталог;

10. участва в планирането, подготовката и изпълнението на проекти, по които Националният институт на правосъдието е бенефициент;

11. събира и обобщава статистическа информация за дейността на Националния институт на правосъдието;

12. въвежда данни, необходими за осъществяването на дейностите по т. 1 - 11 в обща информационна и комуникационна система на Националния институт на правосъдието;

13. отговаря за изграждане, поддържане и развитие на интернет-страницата и на информационната, комуникационната и електронна среда на Националния институт на правосъдието;

14. отговаря и осигурява единна политика за защита на информацията; 

15. проучва възможностите за участие и участва в планирането, подготовката и изпълнението на проекти, финансирани със средства от Европейския съюз или други международни програми;

16. подготвя материали във връзка с функционалната компетентност на дирекцията за публикуване на интернет страницата на Националния институт на правосъдието;

17. участва със свои представители в работата на комисии по възлагане на обществени поръчки;

18. подготвя необходимите материали за заседания на управителния съвет и програмния съвет, когато разглежданият въпрос е от функционалната й компетентност.

 

 

 

 

 

       

       

Skip to content