На свое заседание от 3 юни 2015г. комисията за подбор на постоянен преподавател по гражданско право и процес на кандидатите за младши съдии, випуск 2015-2016, взе следните решения :
ДОПУСКА до участие в процедурата за подбор на постоянен преподавател на кандидатите за младши съдии, випуск 2015-2016 кандидатите :

1.    Атанас Симеонов Иванов, съдия в районен съд – Благоевград
2.    Юлия Георгиева Тодорова, съдия в Административен съд София – град
3.    Петя Петкова Стоянова, съдия в районен съд – София
4.    Красимир Атанасов Машев, съдия в Софийски градски съд
5.    Атанас Николов Николов, съдия в Софийски районен съд
6.    Даниела Душкова Павлова, съдия в районен съд – Варна
Недопуснати кандидати: няма

ОПРЕДЕЛЯ ДАТА за провеждане на събеседването с кандидатите за постоянен преподавател  –  16 юни 2015г., от 10 часа в сградата на Националния институт на правосъдието.
ОПРЕДЕЛЯ НАЧИНА на провеждане на събеседването с кандидатите, както следва:
•    Всеки кандидат да представи в срок до 11 юни 2015г. писмен план на изложение за провеждане на обучение за един учебен час, с продължителност 75 мин., по избрана от него тема от одобрената програма за задължително първоначално обучение на кандидатите за младши съдии по гражданско право и процес.
•    Всеки кандидат да презентира устно пред комисията в рамките на до 15 минути темата „Доклад по делото. Указания”, част 1.3 от тема IІ „Провеждане на съдебно заседания”, т.1 „Първо съдебно заседание” от програмата за задължително първоначално обучение на кандидатите за младши съдии по гражданско право и процес. На кандидатите ще бъдат на разположение мултимедия и флипчарт.
•    На кандидатите да бъде възложена обща групова задача, с цел проверка на уменията за комуникация, работа в екип, зачитане на чуждо мнение, отстояване на собствена позиция и авторитет.
•    На кандидатите да бъдат задавани въпроси по представения план за провеждане на обучение, както и за проверка на моралните качества, професионалната подготовка, уменията за преподаване, способностите за оценка на конфликтна ситуация, вижданията за начина на провеждане на обучението, както и за мотивацията за явяване на конкурса.

 

Skip to content